Pyszne placuszki szpinakowe

 Hejka! 

Dziś idealne śniadanie dla moich dzieci- robię, kiedy chce dodać  trochę szpinaku do ich diety.  

Placuszki szpinakowe: 

Składniki :

100 g szpinaku 

1 szklanka mleka roślinnego 

2 jaja 

Około 1 szklanka mąki owsianej 

Wykonanie: 

Szpinak zblendowac razem z mlekiem, dodac jajka i mąkę owsianą. Całość wymieszać. 

Smażyć na dobrze rozgrzanej patelni.  

Uwaga!!!! 

Jeśli placuszki będa się rozpadać podczas smażenia- można dodać 2 łyżki mąki przennej. 

Podawałam z wegańska czekoladą chłopcom a sama zjadłam z masłem orzechowym.

Smacznego!!! 

 
 





  



Komentarze

  1. Super blog! Będę częściej zaglądać, a na pierwszy ogień pójdą placuszki szpinakowe:) Mój synuś uwielbia placki wszelkiej maści, a i szpinakiem o dziwo się zajada, więc ten przepis powinien mu odpowiadać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, mega dziękuję za budujący komentarz

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty